3.11.12

Banda złodziei!

Dzięki bardzo szybkiej reakcji Anity, bardzo wczesnym rankiem około 11:20 dowiedzieliśmy się o strasznej rzeczy! Ktoś próbował przejąć dostęp do mojego konta googlowego, z którym to blog ten jest powiązany. Zaowocowało to zawieszeniem konta i zablokowaniem bloga. Na szczęście nasze kochane google udaremniło niecne plany złodziejaszków i pozwoliło nam wszystko odzyskać ;))


Nasz siedmiomiesięczniaczek dowiedziawszy sie o całej sytuacji zaczął węszyć podstęp! Aczkolwiek już po wszystkim, ponieważ nawet tak czujny nochal nie mógłby wyczuć szpiegów episkopatu! Nikt nie spodziewa się Hiszpańskiej Inkwizycji! ;))


Dzięki Anita! ;)

19 komentarzy:

  1. A czy dostałeś jakąś informację od administratora Google o próbie włamania na konto bloggera i googlowe?Czyli pocztę Sobie mogli poczytać.To jest właśnie ryzyko.Przykre, ale dobrze, że Anitka była czujna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto zostało zablokowane, ponieważ google wykryło niepożądane działania w jego obrębie. Zalecili też korzystanie z dobrego oprogramowania antywirusowego. Wniosek; jakiś złośliwy program namieszał nam troszkę ;)

      Usuń
    2. A gdzie wpis o Goldie??? No gdzie? Przeszukuje niedoszuwlady.blogspot.pl i wśród tych niesamowitych zdjęć nie ma wpisu o pięknym Sierściu :( Teraz pozostaje mi już tylko rozpocząć nowe opakowanie chusteczek higienicznych, bo smutek mój wielki ;(
      Hihi :) Buziaczków moc!

      Usuń
  2. Całe szczęście, że sytuacja się wyjaśniła:)Humorek Was nie opuszcza i to najważniejsze:)
    Zatem buziaki dla urodzinowego Izerka i dla Was oczywiście.
    A moja czujność wynika z zaniepokojenia niezastąpionej Bemalg:) Ja rano wchodziłam na swojego bloga i patrzyłam na Wasze okienko, spodziwajac się jakiś niespodziwajek od Was (a milczycie już długo, oj bardzo długo i brakuje nam Waszych opowieści:) Potem Bemalg napisła o zablokowanym koncie i rzeczywiście tak było, ale sądziłam że to nowy pomysł na oszołomienie nas kolejnym niezwykłym pomysłem z Izerkiem w roli głównej. Ale tu pewnie spełnicie nasze oczekiwania już niedługo:)Sami widzicie, jakie poruszenie i niepokój wywołało Wasze zniknięcie!!!!
    Dobrze, że macie grono wielbicieli i reakcja była szybka. Dla nas to tez informacja, że takie sytuacje moga się darzać.
    Buziaczki i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anita! Niespodziewajki będą, ale póki co czasu brak, choć od pomysłów głowa pęka :)

      Usuń
  3. PS
    Podziękowania należą się Bemalg:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mam dziś zaburzoną umiejętność czytania ze zrozumieniem, albo to z radości, że wróciliście:)
    11.20 to bardzo wczesny ranek?????????? To już środek dnia!!! I tu wypada zacytować powiedzenie "Nie śpij, bo Cię okradną", czego świadectwo dziś otrzymaliście:)
    Uściski dla Was, śpiochy przemiłe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sobotnie przedpołudnie dla mnie jest wczesnym porankiem - jest to oczekiwany przez cały tydzień czas błogiego lenistwa :) Faktem jest ,że już przed 7 wraz z Izereuszem obserwowaliśmy opadającą mgłę i wyłaniające się z niej cienie mocząc łapki/buty rosą osiadłą na dawno nie strzyżonej trawie. Tuż po powrocie nie potrafiliśmy odmówić sobie tego by każdy z nas wskoczył do swego posłania by jeszcze na chwilkę zamknąć oczka ;)

      Usuń
    2. Heh :) Mati, a we mgle czai się... złooooo ;) Pamiętacie jeszcze film "Mgła" z 1980? Mnie do tej pory ciarki po plecach przechodzą jak idę we mgle :) Nie ma to jak horror z dzieciństwa i ślad jaki pozostawia w psychice ;)

      A propos zła:
      http://www.youtube.com/watch?v=_J77BFr0bgI

      Usuń
  5. Dzięki serdeczne Bemalg! Dzięki Tobie przerażający ekran z informacją o usuniętym blogu nikogo już nie straszy. A zapewne minęło by troszkę bym sam to odkrył ;)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. I nareszcie mogę napisać - BUZIAKI dla 7 miesięcznego IZEREUSZKA i dla Was też ;-* Miałam niezłego stracha rano :( Jak to dobrze, że Anita mogła Was zawiadomić.Anicie po stokroć dziękować :)Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzonka dla naszego przesłodkiego siedmiomiesięczniaczka :) I za czujność niebywałą :)
      Buziaczki:****

      Usuń
  7. No i proszę, wszyscy szczęśliwi i zadowoleni:)Tak jak na wolny, sobotni dzień przystało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ojej, ale to by było straszne już was nie czytać i Izerka nie oglądać!!! Jak to dobrze, że dobrzy ludzie poratowali. Izerkowi buziaki w sam nochal i tak samo dla Izerka Anity!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mika :) Ciągle czekamy na zdjęcia gończego :):):) czy się doczekamy?
      Ściskamy serdecznie:*

      Usuń
    2. No mam ja fotek parę, ale w swojej tępocie komputerowej nie wiem jak wysłać???? Doradźcie coś!
      Mika

      Usuń
    3. To może na mój adres email:
      gorgomil@gmail.com

      Ja wówczas za pozwoleniem umieszczę je w poście byśmy wszyscy mogli podziwiać Twą psinę ;)
      W razie jakichś komplikacji pisz a z przyjemnością pomożemy. Pozdrowionka!

      Usuń
  9. Alcia - złoooo w wykonaniu Jachimka rozłożyło mnie na łopatki ;) Śmiałam się razem z publiką Powiedzonko "Im starsza tym wytrzymalsza " ;) już sobie wprowadziłam do mojego słownika ;)
    Zastanawiam się czy nie skusić się na obejrzenie "Mgły" Przeczytałam opis i chyba nie oglądałam. W połowie filmu może jednak okazać się, że wiem co będzie dalej :) to już mi się zdarza czasami :)
    Pozdrowionka :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Jest sobota, godzina 6:53 (w mojej strefie czasowej). Jestem już w pełni obudzony więc w pełni sił umysłowych i zastanawiam się jak to możliwe (z tym spaniem do 11 czy 12). Po najdłuższych imprezach z tymi parkowymi włącznie spałem nie dłużej niż do 9.

    A jeśli chodzi o bezpieczeństwo kont to zalecam przede wszystkim zdrowy rozsądek na co dzień. Pewnie nie w tym przypadku, ale większość włamań jest spowodowana roztargnieniem właścicieli. Proste hasła, klikanie w co popadnie itp...

    Pozdrawiamy....

    OdpowiedzUsuń